Skip navigation

Datorita crizei financiare, am vazut in ultima vreme o avalansa de falimente in randul lanturilor de magazine „cu traditie” in domeniul IT. Astfel, m-am trezit intr-o zi ca doream sa consult o oferta de produse IT, pentru a vedea „ce mai e nou” si „ce se mai poarta” in domeniu, dar, spre surpinderea mea, nu aveam de unde. Desigur, exista multe magazine online de unde puteam alege, dar mereu, inainte sa fac o comanda ma gandesc „bun, dar daca se strica, eu cum fac garantia?”. Sa zicem ca un gadget nu este greu de trimis prin posta sau prin curier, dar daca vorbim de un sistem desktop sau de un laptop, pe care tocmai am platit echivalentul unui sejur in Caraibe, parca ai dori sa nu sufere prea multe socuri la transport. Da, daca ai masina ta, poti sa-l duci tu, frumos, la sediul firmei, in Bucuresti sau unde mai este, pentru a fi sigur, dar mie, cel putin mi se pare putin peste mana. In plus, mai poti avea surprize neplacute si la garantie. Asadar, ce optiune ramane? Singura firma care se mai poate lauda ca a ramas cu un lant de magazine in toata tara dupa criza financiara. Adica eMAG. De la ei mi-am luat laptop-ul, sistemul meu desktop, precum si cel al unui amic iar, pana in momentul de fata, toate s-au comportat exemplar si nu am avut nicio problema cu ele. Garantia, daca am nevoie, stiu ca este la 3 statii departare de mine, asa ca nu am nicio grija. In concluzie, sfatul meu pentru voi este sa faceti o vizita in showroom-urile eMAG cand vreti, eventual, cateva sfaturi legate de achizitionarea unui produs, sau sa comandati direct de pe site-ul lor. Toata procedura se desfasoara extrem de rapid, de obicei, produsul putand fi ridicat din showroom urmatoarea zi, in cel mai rau caz.

 

PS: tot cei de la eMag au si sistem AlienWare, pentru impatimitii jocurilor.

Lasă un răspuns

