Skip navigation

M-am decis de azi sa incep sa lucrez. De ce? Pentru ca vreau sa vad daca ma pot adapta la un anumit program, daca pot respecta un deadline si pentru ca ideea de a fi la banii mei incepe sa-mi sune foarte bine. Aa. si pentru ca de ceva vreme (cam de un an de zile) stau pleava si asta ma cam sperie.

Ok, sa trecem la subiect. Ce stiu sa fac? Pai sa vedem. Am cunostinte de:

  • limba engleza (limba „oficiala” din IT)
  • C++ (algoritmica in special, nivel de liceu, olimpiada)
  • AutoIt (nivel mediu -> avansat)
  • PHP (nivel de incepator ->mediu)
  • HTML (nivel mediu ->avansat)
  • Flash (nivel incepator ->mediu)
  • Photoshop (nivel incepator ->mediu)

Cam atat imi vine in minte acum. La capitolul sisteme de operare cunosc si folosesc Windows XP. Ar mai fi ceva? Da. Mai scriu si articole si review-uri legate de jocuri si softuri. Acum gata. Pe bune😀

One Comment

  1. Daca urmaresti o colaborare trimite-ne un portofoliu cu lucrari sau experimente de online sau software.


Lasă un răspuns

