Skip navigation

Nu, nu am murit inca  ;)) . I vanished u say. True. Ce sa fac? Scoala asta imi mananca tot timpul (si toata sanatatea daca luam in considerare faptul ca-mi taie din somn😀 ) iar de blog nu mai pot avea grija. Si acum vad schite incepute pentru a fi publicate aici dar…mai au de asteptat. Cel putin pana trece OJI (Olimpiada Judeteana de Informatica)  si nu mai am grija problemelor de pregatire pentru info. Sper ca in saptamana aceasta sa pot scrie macar un referat la romana pentru un concurs cu tema „Elevul in comunism”. Ideea deja o am dar timpul…is missing. Anyway…e tarziu si as mai avea cateva lucruri de facut asa ca noapte buna si sa ne auzim cu bine in curand🙂

Lasă un răspuns

