Skip navigation

Stateam ieri si cautam un film care mi-a placut si as dori sa-l revad. Din toata colectia mea de SF-uri am ales, culmea, Pearl Harbour si 300🙂 . Si acum ca si prima data cand le-am vazut, m-au impresionat coloanele sonore. Asa ca am cautat putin pe net pana am aflat cine le-a compus. Vinovatul nu este altul decat Hans Zimmer, autorul fundalului sonor si din Gladiatorul. Am stat si i-am ascultat multe dintre compozitii aparute prin aceste filme si nu pot spune decat ca unele sunt superbe. Desigur trebuie sa ai si dispozitia necesara intelegerii unor astfel de ritmuri🙂 .

Cateva dintre creatii:

  • Woad to ruin – Soundtrack King Arthur
  • Knights march – Soundtrack King Arthur
  • Hold the ice – Soundtrack King Arthur
  • Pearl Harbour Theme – Soundtrack Pearl Harbour
  • War – Soundtrack Pearl Harbour
  • Brothers – Soundtrack Pearl Harbour
  • Black Hawk Dow(Main Theme) – Soundtrack Black Hawk Down

One Comment

  1. Creatiile lui Hans Zimmer , sunt destul de ascultate de catre devoratorii de OST-uri , am si eu cateva preferate de la el , si anume cele din “The Holiday” sau “300″,insa daca nu apreciezi “fanatic fiind” un anume gen , din masa OST-urilor iti recomand sa incerci si Junor Reactor , mult mai atractiv ar fii pentru tine daca si audiezi in general BB,D’n’B,Jungle,..etc

    P.S: Am gresit cu postul de la „Gata tezele” , se poate sterge;


Lasă un răspuns

